Dette site bruger cookies. Hvis du forsætter på sitet, så accepterer du dette. Hvis du ikke ønsker at acceptere cookies så tryk på følgende link. Accepter ikke cookies

Middelfart Kommune Logo
Billeder

Kateter, kateterprodukter og uridom, bestilling

Oprettet af:

Kontinensinstruktør Dorthe Ravn Lomholt

 

Godkendt af:

Dorthe Ravn Lomholt

Målgruppe:

SPL, SSA, SSH

 

Formål:

At borgeren altid har de korrekte kateterprodukter/uridomer i hjemmet.
At de borgere, der ikke er i stand til selv at bestille produkter, får hjælp af plejen/spl til at bestille.
Plejen/spl skal være opmærksom på, om borgeren har bevilling på kateter/uridomer, hvis ikke skal kontinensinstruktøren kontaktes.

 

Definition af begreber:

Abena A/S: Leverandøren af kateterprodukter og uridomer.

 

Fremgangsmåden:

Når sidste kasse åbnes eller sidste kateter bruges, skal vedkommende bestillle nye produkter.
Bestilling af varer:

Bevilling.dk


Borgerlogin: cpr.nr./kundenr. (står på bestillingssedlen)
Adgangskode: Sidste 4 tal i cpr.nr.
Bevilling.dk kan føjes til startskærmen på tablet.

Ringe til Abena tlf. 74310500. Der skal opgives cpr.nr eller kundenr.

Sende bestillingsseddel fra postkasse, kan tage optil 2 uger.

Kateterprodukter og uridomer leveres i løbet af 1-2 hverdage.

 

Referencer:

Abena A/S

 

Specielle lokale forhold:

Ved spørgsmål om/ændring af kateterbevillinger eller uridombevilliner kontaktes Kontinensinstruktør Dorthe Lomholt, Advis: kontinensinstruktør /
tlf.: 88884617.

 

Revideres af:

Kontinensinstruktør Dorthe Ravn Lomholt, august 2019


 

 

 

Sidst opdateret af Lotte lykke Jørgensen
30. november 2020