Outlook- anvendelse af outlook
Oprettet/godkendt af:
Proceduregruppen, maj 2020
Målgruppe:
Alt personale i social og sundhedsforvaltningen som arbejder i Outlook
Formål:
Alt personale ved hvordan de anvender Outlook
Beskrivelse/fremgangsmåden:
- Når man oprettes, skal man sikre at der påsættes en standard autosignatur (eks.Titel, telefon nr. M.v.) IT afdelingen er behjælpelig via lokal nr. 5056
- Man er forpligtet til at læse og besvare sine mails dagligt når man er på arbejde
- Medarbejderne anvender kalendersystemet i Outlook og det betyder blandt andet , at man accepterer mødeindkaldelser etc..
- Hvis man har længere fravær i form af ferie, sygdom, kurser el. lign. Skal man opsætte autosvar og noterer man forventes tilbage.
- Det er vigtigt at medarbejderen overholder it sikkerhedsreglerne ifht. personfølsomme data m.v.
- d fravær over 30 dg kontaktes IT
Revideres af:
Proceduregruppen, maj 2021