Dette site bruger cookies. Hvis du forsætter på sitet, så accepterer du dette. Hvis du ikke ønsker at acceptere cookies så tryk på følgende link. Accepter ikke cookies

Middelfart Kommune Logo
Billeder

Manglende levering af mad

Oprettet/godkendt af:

Godkendt af områdeleder for hjemmeplejen og teamleder for køkkenområdet, november 2015.

 

 

Målgruppe:
nøglepersoner-

Social- og sundhedsdirektør

socialchef

Direktør for socialchef for kontakt til politikere og presse

Områdeleder for hjemmeplejen

Teamleder for køkkenområdet

Hjemmeplejeleder

Teamleder for sygeplejen

Teamleder for visitatorerne

 

Formål

  • At handle på udmelding fra leverandør efter nedenstående beskrivelse/fremgangsmåde

Beskrivelse/fremgangsmåden:

  • Giver besked om tilbagetrækning til samtlige nøglepersoner (efter liste med mail  og telefonnr).
  • Sender lister med navn og adresse på borgeren til områdeleder/hjemmeplejeleder.

 

Medarbejderen:

  • Medarbejderen markerer på listerne ud fra borgerens navn, hvor maden er taget retur og kasseret.
  • Evt. deles meddelelser/breve ud til borgeren.
    Obs. for borgere, der ikke er kendt i hjemmeplejen varetager det distrikt, som borgeren bor i, opgaven.

Lederne:

Lederne sender lister videre til leverandør med Cc til teamleder for køkkenområdet.

 

Specielle lokale forhold:

Anden leverandør kontaktes:
Byens køkken, Odense, Jette Eggers tlf. 3024 6834
Ansvarlig for kontakt: teamleder for køkkenområdet.
Ved fravær: områdeleder for hjemmeplejen og teamleder for visitatorerne.

Revideres af:

Områdeleder for hjemmeplejen og teamleder for køkkenområdet, november 2020

Sidst opdateret af Lotte lykke Jørgensen
07. oktober 2020